صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ذبیح‌الله مجاهد؛ نگرانی های مقامات خارجی تبلیغات و بزرگ‌نمایی است

پیک آفتاب: سخنگوی امارت اسلامی«ذبیح‌الله مجاهد» از نگرانی مقامات خارجی در خصوص به تهدیدات شاخه خراسان گروه «داعش» در افغانستان را «تبلیغات و بزرگ‌نمایی» خواند و باور بر این دارد که این گروه نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند. سخنگوی امارت اسلامی«چهارشنبه ۱۵ حمل» در مصاحبه ایی با تلویزیون ملی در واکنش نگرانی‌های غرب در خصوص به حضور […]

پیک آفتاب: سخنگوی امارت اسلامی«ذبیح‌الله مجاهد» از نگرانی مقامات خارجی در خصوص به تهدیدات شاخه خراسان گروه «داعش» در افغانستان را «تبلیغات و بزرگ‌نمایی» خواند و باور بر این دارد که این گروه نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند.

سخنگوی امارت اسلامی«چهارشنبه ۱۵ حمل» در مصاحبه ایی با تلویزیون ملی در واکنش نگرانی‌های غرب در خصوص به حضور «داعش خراسان» در افغانستان گفت نگرانی مقامات خارجی «بزرگ‌نمایی» است.

 کارشناس ارشد انستیتوت صلح ایالات متحده«اسفندیار میر،»افغانستان را «پایگاه اصلی» شاخه خراسان گروه «داعش» در خاورمیانه دانست.

بر اساس گفته های  اسفندیار، «داعش خراسان» این گروه در خاومیانه است که در اوایل۲۰۱۵ ظهور کرد و از آن زمان تا کنون در منطقه فعالیت دارد.

اما امارت اسلامی حضور «داعش» در افغانستان را رد کرده است.

عبدالسلام حنفی، معاون اداری رئیس‌الوزرای امارت اسلامی«دوشنبه۱۳ حمل»در دیدار با دیپلومات‌های خارجی مدعی شد: «در افغانستان بسیار مبارزه قوی صورت گرفته است، در همه نقاط افغانستان چیزی به نام داعش وجود ندارد.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x