صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

حمله ی اسرائیل به لبنان

پیک آفتاب:براساس گزارش بدست آمده از خبرگزاری فرانسه، سه تن در نتیجه حملات ارتش اسرائیل که در  شنبه «۵ حمل»به منطقه بعلبک، مرکز شبه‌نظامیان حزب الله در شرق لبنان را هدف قرار داد، مجروح شده اند. براساس این گزارش «جنگنده‌های اسرائیلی پنج موشک به یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهر العسیره در حومه شهر […]

پیک آفتاب:براساس گزارش بدست آمده از خبرگزاری فرانسه، سه تن در نتیجه حملات ارتش اسرائیل که در  شنبه «۵ حمل»به منطقه بعلبک، مرکز شبه‌نظامیان حزب الله در شرق لبنان را هدف قرار داد، مجروح شده اند.

براساس این گزارش «جنگنده‌های اسرائیلی پنج موشک به یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهر العسیره در حومه شهر بعلبک شلیک کردند.»

این سومین باری است که از آغاز درگیری‌های مرزی اسرائیل و گروه حزب الله لبنان  که منطقه غیر مرزی بعلبک بمباران می‌ گذرد.

بر اساس خبرگزاری فرانسه این حملات یک پایگاه متروکه شبه‌نظامیان حزب الله را هدف قرار داد و سه تن از ساکنان ساختمان‌های مجاور آن زخمی شده است.

بشیر خضر، فرماندار منطقه بعلبک الهرمل با انتشار پستی در برنامه ی «ایکس» گفته است که «اطلاعات اولیه حاکی از مجروح شدن ۳ نفر» در نتیجه حمله اسرائیل به منطقه العسیره است.

اسرائیل طی هفته‌های گذشته، حملات هوایی عمیق‌تری را در خاک لبنان علیه مواضع حزب‌الله انجام داد که خطر آغاز جنگ  را افزایش می‌دهد.

این حمله به منطقه العسیره در بعلبک، واقع در حدود 100 کیلومتری مرز اسرائیل و لبنان، پس از آرامش نسبی انجام شد.

از سوی دیگر، گروه شبه‌نظامی حزب‌الله روز شنبه اعلام کردند که تعدادی از مواضع نظامی اسرائیل را هدف قرار داده‌اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x