صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

آمریکا به‌جای تحریم دیگران به وضعیت اسفناک داخلی در حوزه آزادی و حقوق‌‌بشر خویش توجه کند

سخن‌گوی سفارت روسیه در واشنگتن معتقد است که آمریکا به‌جای دست زدن به تحریمات سایر کشورها، واقعیت را بپذیرد و به وضعیت اسفناک داخلی در حوزه حقوق بشر و آزادی‌های بشر در داخل خود توجه کند.

پیک‌آفتاب: تاس در گزارشی شنبه چهارم فبروری نوشته است که ایگور گیرنکو، سخن‌گوی سفارت روسیه در واشنگتن در اظهار نظری گفته است: “تحریم‌های اعمال شده توسط آمریکا علیه شش شهروند روسیه که در سیستم قضایی کار می‌کنند، دخالت در امور داخلی روسیه است.”

اما این خبرگزاری واضح نساخته است که وی این اظهار نظر را در کجا و چی زمانی نموده است.

او هم‌چنان علاوه نموده که تحریم‌های اعمال شده توسط دولت آمریکا در سوم مارچ علیه تعدادی از مقام‌های روسیه، بهانه دخالت در امور داخلی کشورمان به منظور ایجاد مانع در اجرای عدالت می‌باشد و گفته است که چنین اقدامی، نقض حقوق ولادیمیر کارامورزا، که به جرایم سنگین متهم شده است، نیز می‌باشد.

کارا مورزا، شهروند روسی به خیانت ملی متهم شده که مجازات کیفری بدنبال دارد.

وی اطلاعات عمدا نادرست در مورد اقدام‌های نیروهای مسلح فدراسیون روسیه و هم‌چنین همکاری با یک سازمان نامطلوب در روسیه را در پرونده جرمی خود دارد.

این در حالی است که در ماه فبروری 2023، دادگاه باسمانی مسکو بازداشت کارا مورزا را در پرونده خیانت به کشور و انتشار عمومی اطلاعات نادرست آگاهانه درباره عملیات نیروهای مسلح روسیه تمدید کرد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x