صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

اون خواهان ایجاد زمین‌های بیشتر و تجهیزات مدرن برای افزایش تولیدات کشاورزی شده است

کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در پایان هفتمین نشست عمومی بزرگ کمیته مرکزی قدرتمند حزب کارگر دستور بهبود زیرساخت‌ها و توسعه زمین‌های کشاورزی را برای افزایش تولید مواد غذایی داده است.

پیک‌آفتاب: رویترز امروز پنج‌شنبه دوم مارچ در گزارشی گفته است که رهبر کوریای شمالی دستورالعمل‌های را برای اصلاح سیستم‌های آبیاری، ساخت ماشین‌های کشاورزی مدرن، ایجاد زمین‌های قابل کشت و اختصاص زمین‌های بیشتر برای افزایش تولیدات کشاورزی را داده است.

کوریای جنوبی نسبت به افزایش بحران غذایی در کوریای شمالی که با تحریم‌های شدید سازمان ملل و ایالات متحده امریکا روبرو است، هشدار داد.

هم‌چنان براساس ارزیابی کوریای جنوبی، افزایش اخیر مرگ و میر ناشی از گرسنگی در برخی مناطق، که تا حدی به دلیل شکست سیاست جدید غلات است که مبادلات خصوصی محصولات کشاورزی را محدود نموده است.

اقتصاد کوریای شمالی توسط سیل، طوفان و تحریم‌ها نسبت به برنامه‌های اتمی و کاهش شدید تجارت با چین در بحبوحه بسته شدن مرزها و قرنطینه‌های کووید-19 آسیب دیده است.

خبرگزاری رسمی تحت حاکمیت حزب کمونیست در کوریای شمالی گفت، کیم برنامه‌ها و وظایف مشخصی را برای ایجاد “جمعیت‌های روستایی سوسیالیست غنی، بسیار متمدن با فناوری پیشرفته و تمدن مدرن ارایه نموده است.

خبرگزاری به نقل از اعضایی حزب کمونیست کوریایی شمالی که نامی از او برده نشد گفت: او دستور داد سیستم آبیاری برای مقابله با تغییرات آب و هوایی، تولید ماشین آلات کشاورزی کار آمد برای نوسازی تولید، احیای کانال‌های آبیاری و گستریش مناطق و بازسازی ساحات کشاورزی شده است.

این در حالی است که رسانه‌های دولتی روز دوشنبه 28 فبروری از نشست بزرگ حزب حاکم در کوریای شمالی نسبت به بهبود کشاورزی اختصاص داده شده بود، در بحبوحه ارزیابی‌های خارجی مبنی بر بدتر شدن ناامنی غذای مزمن این کشور افتتاح نموده بود.

کوریای شمالی در بحبوحه بحران غذایی میزبان یک نشست کشاورزی است

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x