صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

دینس پوشیلین: هیچ توافق قبلی وجود ندارد، باید تمام قلمرو جمهوری دونتسک آزاد شود

دینس پوشیلین، سرپرست جمهوری خلق دونتسک هدف اصلی عملیات نظامی ویژه برای مقام‌های جمهوری، حفاظت و امنیت کسانی است که در قلمرو جمهوری تحت کنترل کی‌ف زندگی می‌کنند.

پیک‌آفتاب: دینس پوشیلین، در مصاحبه با تاس امروز یک‌شنبه 26 فبروری گفته است که “آزادسازی همه شهرک‌ها در جمهوری خلق دونتسک بدون هیچ اولویتی ضروری است.”

وی ادامه داد، تا آن‌جا که به همه شهرک‌ها مربوط می‌شود، هر یک از آن‌ها مهم است. زیرا مردم ما در آن‌جا منتظر آزادی هستند. این نادرست است که هر یک از آن‌ها را از قبل در نظر بگیریم.”

پوشیلین افزود که هدف اصلی عملیات نظامی ویژه برای مقامات جمهوری حفاظت و امنیت کسانی است که در قلمرو جمهوری تحت کنترل کی‌ف زندگی می‌کنند.

او در این مصاحبه گفته است که اهداف اصلی در آزادسازی جمهوری خلق دونتسک شامل ارتقای نیروهای روسی در مسیرهای آودیوکا و آرتیوموفسک و هم‌چنین از بین بردن خطوط دفاعی نیروهای نظامی اوکراین در منطقه اسلاویانسک-کراماتورسک می‌باشد.

سرپرست جمهوری دونتسک می افزاید که از نقطه استراتژی نظامی، البته وظایف جهانی وجود دارد: برای کاهش تعداد حمله‌ها به دونتسک، برای از بین بردن اتصال دفاع در بخش آرتیوموفسک در خط مقدم، لازم است قوی‌ترین خط دفاعی در جهت آودیوکا شکسته شود و به تعقیب آن، برای شکستن خطوط دفاعی تشکیلات نظامیان اوکراین در منطقه اسلاویانسک-کراماتورسک، اقدام شود.”

این در حالی است که ولادیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در ششم فبروری گفته بود که وضعیت نظامیان کشورش در جمهوری خلق دونتسک وخیم است. منطقه‎ی که در آن درگیری شدید میان دو طرف جریان دارد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x