صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

وزارت زراعت: سهولت‌های بیشتر برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود

سرپرست وزارت زراعت و مالداری می‌گوید که سهولت‌های بیشتر برای سرمایه‌گذاری سکتور زراعت در افغانستان وجود دارد، از سرمایه‌گذاران و مردم خواهان سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه شده است.

پیک‌آفتاب: مولوی عطاءالله عمری، سرپرست وزارت زراعت و مالداری می‌گوید که سهولت‌های بیشتر برای سرمایه‌گذاری در کشور فراهم می‌شود.

وزارت زراعت در اعلامیه‌ای می‌گوید که عمری دی‌روز شنبه هنگام گشایش یک شبکه آب‌یاری در ولایت ننگرهار با اطمینان از ایجاد زمینه‌ برای سرمایه‌گذاری در افغانستان، خواهان سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش‌های زراعت شده است.

اعلامیه افزوده، سرپرست وزارت زراعت که یک شبکه آبیاری را با سیستم قطره‌یی در باغ‌های کانال ننگرهار افتتاح کرده گفته که این وزارت برای ایجاد باغ‌های مثمر در سطح کشور تلاش می‌کند.

او در این برنامه از تمام مسوولان ریاست‌های این وزارت در ولایت‌ها، خواسته است که به مردم همکاری کنند و آنان را برای احداث باغ‌های مثمر تشویق نمایند.

در همین حال مسوولان ریاست زراعت و مالداری در ولایت ننگرهار نیز گفته اند که هزاران جریب زمین در این ولایت باغ‌های مثمر احداث گردیده و بیش از 5صد جریب باغ با سیستم قطره‌یی، آب‌یاری می‌شود.

در اعلامیه‌ای وزارت زراعت هم‌چنان آمده که سرپرست این وزارت با بازدید از فارم‌های مرغ‌داری در این ولایت، بر انکشاف و رشد سکتور مرغ‌داری در افغانستان تاکید کرده و اطمینان هرنوع کمک را برای سهولت به مردم داده است.

سرپرست وزارت زراعت در حالی تاکید بر احداث باغ‌ها و نیز رشد مرغ‌داری در کشور می‌کند که در سال‌های پسین این وزارت توانسته در این دو بخش کارهای موثری انجام دهد و هم‌اکنون تعداد زیادی از مردم به شمول زنان و کودکان در بخش باغ‌داری و مرغ‌داری مصروف کار و فعالیت هستند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x