صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کاسیمیرو از قوهای سپید جدا و شاگرد اریک تن‌هاخ شد

کاسیمیرو، هافبک با تجربه برازیلی رئال مادرید پس از چند سال حضور موثر در این تیم، به منچستر یونایتد پیوست تا زیر نظر اریک تن‌هاخ توب بزند.

کاسیمیرو، هافبک با تجربه برازیلی رئال مادرید پس از چند سال حضور موثر در این تیم، به منچستر یونایتد پیوست تا زیر نظر اریک تن‌هاخ توب بزند.

پیک‌آفتاب: پیشنهاد وسوسه کننده منچستر یونایتد به رئال مادرید باعث شد تا این باشگاه با جدایی هافبک کلیدی خود موافقت کند. باشگاه رئال مادرید در پیامی انتقال کاسیمیرو به منچستر یونایتد را تایید کرد و از این بازیکن برازیلی به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه یاد نمود.

قرار است این بازیکن برازیلی روز دوشنبه با حضور فلورنتینو پرس، رسماً از رئال مادرید خداحافظی کند.

از سوی دیگر، باشگاه منچستریونایتد در رخ‌نامه فیسبوک خود نوشته است: “خوشحالیم که اصولاً برای انتقال کاسیمیرو به توافق رسیدیم”.

کاسیمیرو در طول دوران حضورش در رئال مادرید، 18 جام به دست آورد. او پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در جام جهانی باشگاهی، سه قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را به دست آورد.

این هافبک برازیلی قوهای سپید در قهرمانی اخیر رئال مادرید در سوپرجام اروپا، به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و جزء گزینه‌های توپ طلا سال 2022 نیز به شمار می‌رود.

او با 60 میلیون یورو و قراردادی پنج ساله، پیراهن منچستر یونایتد بحران‌زده را بر تن می‌کند. شیاطین سرخ در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، نمایشی ناامید کننده داشته‌ و در هر دو بازی اخیر خود شکست سنگینی متحمل شدند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x