صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

پول در مقابل کار؛ طرح تازه (UNHCR) در سمنگان

کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در ولایت سمنگان با راه‌اندازی برنامه «پول در مقابل کار»، 275 خانواده را زیر پوشش قرار داده است.

کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در ولایت سمنگان با راه‌اندازی برنامه «پول در مقابل کار»، 275 خانواده را زیر پوشش قرار داده است.

پیک‌آفتاب: پیش از این، کمک‌های موسسات بین‌المللی در نقاط مختلف کشور اکثراً بلاعوض توزیع می‌گردید و به تازگی (UNHCR) طرح تازه برنامه «پول در مقابل کار» را راه‌اندازی کرده است.

کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، روز گذشته 14 جوزا، در صفحه توییتر خود نگاشته است: کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان (UNHCR) در ولایت سمنگان، درآمد حیاتی 275 خانواده را برای حمایت از نیازهای اولیه تضمین می‌کند.”

این نهاد بین‌المللی می‌افزاید که بودجه‌ای را برای سازی سیستم‌های کانال‌های آب زراعتی افغانستان و محافظت از خانه‌های خشتی که در جریان سیل فرو می‌ریزند، تخصیص داده است.

این در حالی است که سه روز قبل نیز، کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، به 499 خانواده نیازمند در ولایت میدان‌وردک، برای هر خانواده مبلغ 400 دالر امریکایی توزیع کرده بود.

پیش از این، به تاریخ 10 جوزا، برنامه پول در مقابل کار از سوی کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در ولایت بلخ نیز تطبیق و هزاران فرد بی‌جا شده را مورد حمایت قرار داده بود.

این اداره در توییتی نوشته بود که افغانستان با یک بحران انسانی و گرسنگی فاجعه‌بار و در عین حال قابل پیش‌گیری مواجه است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x