صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

میدان‌هوایی کابل آماده برای پروازهای خارجی

مسوولان اداره هوانوردی ملکی می‌گویند که میدان هوایی کابل برای پروازهای خارجی کاملا آماده شده و مشکلات فنی میدان نیز حل شده‌اند. به گفته‌ای این مسوولان، در روزهای اخیر، پروازهایی به قطر، امارات متحده عربی و پاکستان انجام شده است. پیک‌آفتاب: به گفته مسوولان، گروه فنی قطری در حل این مشکلات کمک کرده و روزانه […]

مسوولان اداره هوانوردی ملکی می‌گویند که میدان هوایی کابل برای پروازهای خارجی کاملا آماده شده و مشکلات فنی میدان نیز حل شده‌اند. به گفته‌ای این مسوولان، در روزهای اخیر، پروازهایی به قطر، امارات متحده عربی و پاکستان انجام شده است.

پیک‌آفتاب: به گفته مسوولان، گروه فنی قطری در حل این مشکلات کمک کرده و روزانه از این میدان چندین پرواز داخلی انجام می‌شود و به کشورهای همسایه و جامعه جهانی اطمینان کتبی داده‌اند تا پروازهای ‌شان را در میدان‌هوایی کابل از سر گیرند.

محمد نعیم صالحی سخنگوی این اداره گفته است: «میدان هوایی کابل از نگاه تخنیکی و مسلکی برای پروازهای خارجی هیچ مشکل ندارد. این میدان آماده پروازهای خارجی است و منتظر کشورهای منطقه استیم که آیا پروازهای شان را آغاز می‌کنند، یاخیر. در حال حاضر پروازهای داخلی جریان دارد.»

در همین حال، کسانی که ویزه پاکستان و ایران را بدست دارند، می‌گویند که بهای تکت‌های طیاره چند برابر افزایش یافته است. به گفته آنان، درحالی که پیش از این، قیمت تکت پاکستان ۱۵۰ تا ۲۰۰ دالر بود، اما حالا تا ۱۲۰۰ دالر افزایش یافته است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x