صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ملاقات داکتر عبدالله با توماس وست

داکتر عبدالله عبدالله، رئیس پیشین شورای عالی مصالحه ملی با توماس وست، نماینده ویژه امریکا برای افغانستان، در دهلی‌نو دیدار کرد.

داکتر عبدالله عبدالله، رئیس پیشین شورای عالی مصالحه ملی با توماس وست، نماینده ویژه امریکا برای افغانستان، در دهلی‌نو دیدار کرد.

پیک‌آفتاب: توماس وست، نماینده ویژه امریکا برای افغانستان امروز پنج‌شنبه پنجم جوزا، با انتشار رشته توییتی نوشته است که از تصمیم خوب طالبان برای اجازه دادن به داکتر عبدالله برای بازدید از خانواده‌اش استقبال می‌کند.

نماینده ویژه امریکا نوشته است: “امروز دیدن رهبر افغانستان، عبدالله عبدالله بعد از چندین ماه واقعاً خوشحالم کرد.”

وست در ادامه خاطرنشان می‌سازد که در این دیدار، موضوعات مهم برای آینده افغانستان و جامعه بین‌المللی از جمله نیاز به روند سیاسی، نقض حقوق بشر، نقش اساسی زنان در جامعه، وضعیت بشردوستانه و تهدیدات تروریزم، مورد بحث قرار گرفته است.

نماینده ویژه امریکا برای افغانستان هم‌چنان افزوده است که در روزهای آینده با شمار بیش‌تری از رهبران افغانستان ملاقات خواهد کرد.

پیش از این، توماس وست و داکتر عبدالله به تاریخ 2 ثور، طی تماس تلفنی در مورد وضعیت افغانستان از جمله، افزایش حملات تروریستی و بازگشایی مکتب‌های دخترانه تبادل نظر کرده بودند.

تماس تلفنی وست با عبدالله؛ دختران باید هرچه سریع‌تر به مکتب‌ها برگردند

نماینده ویژه امریکا برای افغانستان در آخرین مورد، امروز پنج‌شنبه پنجم جوزا، در واکنش به حملات تروریستی شام روز گذشته در مزار شریف که علیه هزاره‌ها انجام شد، گفت که این خشونت‌ها هیچ هدفی ندارد.

توماس وست: حملات ترویستی در بلخ و کابل هیچ هدفی ندارد

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x