صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

قلب نخستین امپراتور برازیل به برزیلیا بر می‌گردد

قلب نخستین امپراتوری برازیل پس از دو صد سال از پرتگال به برزیلیا، پایتخت برازیل در 200مین سالگرد استقلال این کشور باز می‌گردد.

قلب نخستین امپراتوری برازیل پس از دو صد سال از پرتگال به برزیلیا، پایتخت برازیل در 200مین سالگرد استقلال این کشور باز می‌گردد.

پیک‌آفتاب: قلب نخستین امپراتوری برزیل در 200 سالگی استقلال این کشور از زادگاهش پرتگال به برزیلیا، پایتخت برازیل باز می‌گردد.

دوم پدرو، چهارمین امپراتور پرتگال و اولین امپراتور برزایل در سال 1798 در خانواده سلطنتی در لیسبونِ پرتگال متولد شد. او هنگام که 9 سال سن داشت و در زمان جهان‌گشایی ناپلئون هم‌راه با خانواده‌اش به برازیل، از مستعمرات پرتگال فرار نمود.

دوم پدرو با اعلان استقلال پرتگال در سال 1822 از فرانسه، اولین امپراتوری این کشور شد.

12 سال بعد، زمانی که اشغال امپراتوری فرانسه در لیسبون پایان یافت، وی در زادگاهش وفات نمود. بنا به وصیت‌اش در ایام بیماری، قلبش جدا از بدن در کلیسایی جهت سالم ماندن نگه‌داری می‌شد.

قلب بینان‌گذار برازیل در روزهای شنبه و یک‌شنبه قبل از پرواز به سوی امریکای‌جنوبی در شهر پورتوی پرتگال به نمایش گذاشته شد.

قرار است قلب دوم پدرو با اسکورت هواپیماهای نظامی به برازیل برسد و در جشن‌های 200 سالگی تاسیس این کشور برای عموم به نمایش گذاشته شود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x