صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

طالبان خانواده‌های همکاران نیروهای خارجی را به دادگاه احضار کردند

طالبان برای خانواده‌های همکاران سابق نیروهای خارجی در افغانستان احضاریه فرستاده است. بر اساس یک گزارش در صورتی که همکاران سابق نیروهای خارجی خود را معرفی نکنند، مجازات‌های سنگین در انتظار خانواده‌هایشان خواهد بود. پیک‌آفتاب: شبکه تلویزیونی NOS هالند گزارش داده است، حکومت طالبان در افغانستان علیه خانواده‌های کسانی که قبلاً با گروه‌های خارجی کار […]

طالبان برای خانواده‌های همکاران سابق نیروهای خارجی در افغانستان احضاریه فرستاده است. بر اساس یک گزارش در صورتی که همکاران سابق نیروهای خارجی خود را معرفی نکنند، مجازات‌های سنگین در انتظار خانواده‌هایشان خواهد بود.

پیک‌آفتاب: شبکه تلویزیونی NOS هالند گزارش داده است، حکومت طالبان در افغانستان علیه خانواده‌های کسانی که قبلاً با گروه‌های خارجی کار می‌کرده‌اند، پرونده قضایی تشکیل داده است.

بر اساس این گزارش، برای خانواده‌های مترجمان که خود را از ترس طالبان مخفی کرده‌اند احضاریه دادگاه ارسال شده است. در صورتی که این همکاران سابق نیروهای خارجی خود را معرفی نکنند، مجازات‌های سنگین برای خانواده‌هایشان صادر خواهد شد.

یکی از این احضاریه‌ها که توسط شبکه تلویزیونی هالند منتشر شده است مربوط به یک همکار سابق مخفی پولیس اینترپول در افغانستان است. این فرد به “بی‌آبرویی” و “تحصیل مال حرام” متهم شده است.

شبکه تلویزیونی NOS با ده‌ها همکار محلی سابق هالند در افغانستان در ارتباط است و تصریح کرده که وضعیت این افراد و خانواده‌هایشان پس از تسلط طالبان روز به روز بدتر می‌شود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x