صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

شروع با آرنولد و ختم با نونیز؛ لیورپول با شکست من سیتی، جام خیریه را تصاحب کرد

تیم فوتبال لیورپول موفق شد با شکست منچسترسیتی، نخستین جام قهرمانی فصل را به خود اختصاص دهد و این‌گونه برای سیتزن‌ها خط و نشان بکشد.

تیم فوتبال لیورپول موفق شد با شکست منچسترسیتی، نخستین جام قهرمانی فصل را به خود اختصاص دهد و این‌گونه برای سیتزن‌ها خط و نشان بکشد.

پیک‌آفتاب: لیورپول موفق شد در فینال سوپرجام انگلستان (FA Community Shield) و در یک بازی چشم‌نواز، تیم منچسترسیتی، حریف فصل‌های اخیر خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا پیش از شروع فصل جدید، یک جام دیگر را به کلکسیون افتخارات باشگاه افزوده باشد.

این مسابقه که هر سال بین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی انگلستان (FA Cup) برگزار می‌شود، امروز یک‌شنبه 30 جولای و در ورزشگاه «کینگ پاور»، ورزشگاه اختصاصی باشگاه لسترسیتی برگزار شد.

نخستین گل این مسابقه را ترنت آلکساندر آرنولد، مدافع لیوپول در دقیقه 21 و با ضربه‌ای از راه دور وارد دروازه سیتی کرد. شوت آرنولد در بین راه به سر ناتان آکه، مدافع آبی‌پوشان برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد. شاگردان پپ گواردیولا که نمی‌خواستند در نخستین رقابت فصل مغلوب رقیب سفت و سخت چند سال اخیر خود شوند، در ادامه تلاش‌های بسیار به خرچ دادند تا دروازه سرخ پوشان بندر لیورپول را باز کنند، اما تا پایان 45 دقیقه نخست، هیچ توپی دیگر از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نیمه دوم و با تشدید حملات سیتی، در دقیقه 70 خولین آلوارز، خرید جدید سیتزن‎ها موفق شد از شلوغی جلوی دروازه استفاده کند و گل تساوی را وارد دروازه شاگردان یورگن کلوپ نماید.

لیورپولی‌ها که در فصل گذشته، لیگ را به سیتی واگذار کرده بودند، برای انتقام به میدان آمده بودند و با ادامه حملات خود بالاخره توانستند در دقیقه 83 و از روی نقطه پنالتی به گل دوم برسند. ادرسون هرچند جهت ضربه محمد صلاح را درست تشخیص داد، اما در نهایت توپ از خط دروازه رد شد تا سرخ پوشان لیورپول 2-1 جلو بیفتند.

بازیکنان منچسترسیتی که در دقایق پایانی برای جبران گل خورده، خود را به آب و آتش می‌زدند و در حالی‌که عقربه ساعت ورزشگاه عدد 90+4 را نشان می‌داد، بار دیگر غافل‌گیر شدند و این بار مهاجم اروگوئه‌ای و خرید جدید لیورپول، داروین نونیز با شم گلزنی کاوانی و با بدن شبیه کریستیانو رونالدو روی پاس محمد صلاح، قرمزها را به گل سوم رساند و این‌گونه پروژه جام خیریه را پایان بخشید. در واقع، گُل‌های بازی با آرنولد شروع و توسط نونیز پایان یافت تا آب سرد بر رویای گاردیولا پاشیده شود.

در ادامه، تلاش‌های شاگردان پپ بی‌نتیجه ماند و این مسابقه با نتیجه 3-1 به پایان رسید. حالا درست زمانی‌که کم‌تر از یک هفته دیگر به شروع رقابت‌های لیگ برتر جزیره باقی مانده، شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی برای منچسترسیتی و پپ گودردیولا از نو معادله تعیین کردند تا در ادامه فصل با جابه‌جایی XYZ به حل آن بپردازند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x