صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

شاهین: کرسی افغانستان را به ‘امارت اسلامی’ بدهید

سخنگوی طالبان در قطر گفته است: «من از جامعه بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد می‌خواهم که کرسی افغانستان را به امارت اسلامی واگذار کند.» پیک‌آفتاب: حدود یک ماه است که طالبان کابینه موقت خود را به رهبری محمد حسن آخوند به عنوان نخست‌وزیر اعلام کردند، تاکنون هیچ کشوری دولت طالبان را به رسمیت […]

سخنگوی طالبان در قطر گفته است: «من از جامعه بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد می‌خواهم که کرسی افغانستان را به امارت اسلامی واگذار کند.»

پیک‌آفتاب: حدود یک ماه است که طالبان کابینه موقت خود را به رهبری محمد حسن آخوند به عنوان نخست‌وزیر اعلام کردند، تاکنون هیچ کشوری دولت طالبان را به رسمیت نشناخته است. اخیرا امیرخان متقی، وزیر امور خارجه طالبان در نامه‌ای خواستار سخنرانی در اجلاس سازمان ملل متحد شد که از سوی این سازمان پذیرفته نشد.

گروه طالبان سهیل شاهین، سخنگوی دفتر سیاسی این گروه در دوحه را به عنوان سفیر افغانستان در سازمان ملل معرفی کرده است که این پیشنهاد هم تاکنون پذیرفته نشده است.

آقای شاهین در پیامی به بی‌بی‌سی گفته است: «افغانستان در مرحله حساسی قرار دارد. اکنون که هر وجب افغانستان تحت کنترل ما است، رژیم سابق کاملاً سقوط کرده است.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x