صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

راه‌اندازی کارزار «فیسبوک را در افغانستان ببندید» توسط فعالان رسانه‌ای طالبان

شماری از فعالان رسانه‌ای طالبان به بهانه‌ای این‌که شرکت‌های غربی اجندای سیاسی دارند، با به کارگیری هشتگ #BanFacebook کارزاری را تحت عنوان :«فیسبوک را در افغانستان بندید» راه انداخته‌اند. پیک‌آفتاب: فیض ځلاند، یکی از طرفداران حکومت طالبان در حساب توییتر خود، فیس‌بوک را دست‌گاه نفرت‌پراکنی خوانده که باید در افغانستان بسته شود. او نوشته است: […]

شماری از فعالان رسانه‌ای طالبان به بهانه‌ای این‌که شرکت‌های غربی اجندای سیاسی دارند، با به کارگیری هشتگ #BanFacebook کارزاری را تحت عنوان :«فیسبوک را در افغانستان بندید» راه انداخته‌اند.

پیک‌آفتاب: فیض ځلاند، یکی از طرفداران حکومت طالبان در حساب توییتر خود، فیس‌بوک را دست‌گاه نفرت‌پراکنی خوانده که باید در افغانستان بسته شود. او نوشته است: «فیس‌بوک به کانون ترور و نقض حقوق بشر تبدیل شده است و امید است که رهبران امارت اسلامی آن را در افغانستان تعطیل کنند.»

محمد جلال یکی دیگر از طرفداران امارت اسلامی طالبان است که نوشته شرکت‌های غربی آجندای سیاسی دارند و باید در افغانستان همانند کشورهای چین، ایران و سوریه مسدود شود.

شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، در سال‌های اخیر یکی از عام‌ترین رسانه‌های اجتماعی است که افراد در سراسر جهان بدون محدودیت به آن دسترسی دارند. بسیاری از کارشناسان باور دارند که شبکه‌های اجتماعی نقش غیرقابل انکار در تحولات سیاسی، اجتماعی سال‌های اخیر جهان دارد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x