صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

توماس وست برای ملاقات با نمایندگان احزاب سیاسی به استانبول رفته است

توماس وست، فرستاده ویژه امریکا برای افغانستان، به هدف ملاقات با نمایندگان برخی از احزاب و جریان‌های سیاسی به ترکیه رفته است.

توماس وست، فرستاده ویژه امریکا برای افغانستان، به هدف ملاقات با نمایندگان برخی از احزاب و جریان‌های سیاسی به ترکیه رفته است.

پیک‌آفتاب: محمد ناطقی، عضو هیئت مذاکره کننده حکومت پیشین در دوحه، امروز یک‌شنبه 8 جوزا، از ملاقات توماس وست، فرستاده ویژه امریکا برای افغانستان با شماری از نمایندگان احزاب و جریان‌های سیاسی در ترکیه خبر داده است.

ناطقی با انتشار تصاویری از جریان ملاقات خود با فرستاده ویژه امریکا در رخ‌نامه فیسبوک خود نوشته است: “جناب تام وست نماینده خاص امریکا در امور افغانستان و هیات همراه ایشان، امروز در استانبول با نمایندگان احزاب سیاسی، زنان و جامعه مدنی صحبت داشتند.”

وی در ادامه تصریح کرده است: “در این ملاقات روی مسائل افغانستان تبادل نظر صورت گرفت و تاکید روی مذاکرات و توافق سیاسی در مورد دست آوردها و حقوق مردم افغانستان، پیش از رسیدن به یک اداره همه شمول صورت گرفت.”

این در حالیست که تام وست، دو روز قبل به ازبیکستان رفته و ضمن ملاقات با مقامات رسمی این کشور با شماری از افغانستانی‌های مقیم این کشور نیز در مورد وضعیت افغانستان صحبت کرده بود.

امریکا: مردم افغانستان خواستار ایجاد دولت فراگیر هستند

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x