صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

تئاتر رویاها به هیجان بازگشت؛ تن‌هاخ، کلوپ را با حرکت راشفورد مات نمود

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ از بُرد در مقابل لیورپول ابراز خرسندی نموده و گفت که این تیم در ابتدای راه قرار دارد. تن‌هاخ، کلوپ را در تئاتر رویاها با حرکات «سانچو» و «راشفورد»، مات نمود و اولترافورد چون ققنوسی از میان خاکستر برخاست و «رضایت» را به تماشاگران برگرداند.

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ از بُرد در مقابل لیورپول ابراز خرسندی نموده و گفت که این تیم در ابتدای راه قرار دارد. تن‌هاخ، کلوپ را در تئاتر رویاها با حرکات «سانچو» و «راشفورد»، مات نمود و اولترافورد چون ققنوسی از میان خاکستر برخاست و «رضایت» را به تماشاگران برگرداند.

پیک‌آفتاب: منچستر یونایتد شب گذشته در رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه اولدترافورد، میزبان لیورپول بود. من یونایتد در پایان مسابقه موفق شد رقیب دیرینه‌اش را با نتیجه 2-1 بعد از سال 2018 دوباره شکست دهد.

منچستریونایتد که دو بازی قبلی خود به ویژه در مقابل برنتفورد، نتیجه را واگذار کرده بود، این بُرد سبب شد تا بتواند جایگاه خود را در جدول رده‌بندی تا حد زیادی بهبود بخشد.

مارکوس راشفورد که در این بازی گل دوم شیاطین سرخ را در دقیقه 53 به ثمر رساند، به هواداران و کادر فنی این تیم امید بخشید. وی در مصاحبه خود به خبرنگاران در پایان بازی گفت: “شکست هفته گذشته برای ما بسیار آزار دهنده بود. بنابراین، می‌دانستیم که باید آن‌را جبران کنیم و به این رقابت‌ها برگردیم. بازی را هجومی‌تر آغاز کردیم. در اواخر بازی خسته شده بودیم، اما سعی کردیم روندی بازی که داشتیم را حفظ کنیم و در نهایت به پیروزی دست یابیم.”

با این حال راشفورد با تمجید از بازیکنان هم تیمی‌ا‌ش گفت: “لیورپول توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما ما عقب بر نگشتیم و به خوبی دفاع کردیم.”

با این وجود تن‌هاخ، در نشست خبری بعد از ختم بازی گفت: “ما راهی طولانی در پیش داریم. وقتی شما باید روندی را طی کنید، ممکن است با شکست‌های روبه‌رو شوید. امروز نقطه اوج ما بود، اما این تازه شروع کار است. جای زیادی برای پیش‌رفت داریم و این چیزی است که به دنبال‌اش هستیم، اما امیدوارم که بازیکنان اصول تیم را درک کرده باشند. آن‌ها باید روحیه جنگیدن را داشته باشند.”

این مربی با تجربه نیز مدعی شد که وی از سبک و نگرش متفاوت در این بازی نسبت به بازی‌های قبلی کار گرفته که بازیکنان‌اش در زمین پیاده کردند. این روش باعث شادی و رضایت تماشاگران در اولترافورد گردید و تئاتر رویاها پس از سال‌ها به هیجان بازگشت.

تن‌هاخ افزود: “ما باید متواضع باشیم، اما فکر می‌کنم که بهتر بازی کردیم، خون‌سردی بیش‌تری داشتیم و توانستیم بازی خطرناکی را ارائه کنیم، چون بازیکنان خوب توانایی و روحیه خوب خود در زمین را نشان دادند. با این حال ما باید در هر بازی همین‌طور باشیم و وقتی توپ را در اختیار داریم، بهتر عمل کنیم.”

در آن سوی دیگر، لیورپول که دو تساوی در بازی‌های اخیر خود در کارنامه ثبت کرده بود، این شکست باعث شد تا جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی دچار بحران شود.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در آخر بازی به خبرنگاران گفت: “از این نتیجه بسیار ناراحت و نگران هستم، اما واقعیت همین است. مشخص بود که یونایتد قصد دارد چه کاری در این بازی انجام دهد. آن‌ها هجومی‌تر از ما بازی کردند. این دقیقاً همان بازی‌ای بود که یونایتد به دنبال‌اش بود. می‌توان گفت که ما اشتباه کردیم.”

با این وجود کلوپ با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: “ما تا آخرین پاس و تا آخرین لحظه بازی، درست همان طوری بازی کردیم که باید بازی می‌کردیم. فرصت‌های بسیاری در محوطه جریمه حریف داشتیم. یک گل زدیم که واقعاً شایستگی آن‌را داشتیم، اما خیلی دیر به ثمر رسید. اگر کمی بهتر بازی می‌کردیم، می‌توانستیم این بازی را ببریم”.

این در حالی است که جیدون سانچو در دقیقه 16 و مارکوس راشفورد در دقیقه 53 برای من یونایتد و محمد صلاح در دقیقه 81 برای لیورپول گل‌زنی نمودند و پس از آن توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x