صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

امیر قطر، تاثیرگذارترین چهره مسلمان سال 2022 شد

مرکز سلطنتی تحقیقات راهبردی مستقر در شهر عمان پایتخت اردن، امیر قطر را به عنوان تاثیرگذارترین چهره جهان اسلام در سال ۲۰۲۲، معرفی کرده است.

مرکز سلطنتی تحقیقات راهبردی مستقر در شهر عمان پایتخت اردن، امیر قطر را به عنوان تاثیرگذارترین چهره جهان اسلام در سال ۲۰۲۲، معرفی کرده است.

پیک‌آفتاب: شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر براساس اعلام مجله سالانه مرکز سلطنتی تحقیقات راهبردی و از بین فهرست ۵۰ نفری شخصیت‌های تاثیرگذار اسلامی در جهان، رتبه اول را به دست آورد.

این مجله سالانه توسط «مرکز سلطنتی تحقیقات راهبردی» که مقر آن در پایتخت اردن قرار دارد، منتشر می‌گردد.

نتایج تحقیقات امسال این مرکز که بر روی پایگاه اینترنتی رسمی آن هم قرار گرفت، شیخ تمیم ۴۲ ساله را به عنوان «میانجی‌گر صلح» معرفی کرد.

این مرکز مطالعاتی در گزارش خود نوشته است: “امیر قطر با روابط سیاسی خوب و سرمایه‌گذاری مستمر خارجی، تلاش منطقه‌ای کشور خود را به عنوان میانجی‌گر صلح معرفی و نقشی محوری در سطح بین‌الملل ایفا کرد.”

مرکز تحقیقات راهبردی، یک مرکز مطالعاتی مستقل در سطح منطقه با فعالیت‌هایی جهانی است که اولین مجله آن با موضوع شخصیت‌های تاثیرگذار در سال ۲۰۰۹، در شهر عمان پایتخت اردن تهیه و منتشر گردید. چاپ سیزدهم این مجله امسال و در ماه جاری منتشر شده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x